Je bent niet de enigste die …

Je bent niet de enigste die een heel nieuw kapsel wilt maar uiteindelijk toch alleen maar de puntjes laat knippen. Je bent niet de enigste die stiekem te veel geld uitgeeft aan crèmetjes en make-up. Je bent niet de enige die een Franse Vogue koopt om een Vogue te hebben, ook al kun je geen knijp Frans. Elke maand ga ik een Je bent niet de enige die online zetten, hier kunnen jullie 10 situaties lezen die jou bekend (of minder bekend) in de oren klinken.

Welke situaties komen jou bekend voor ?


 

Jij bent niet de enigste die …

 

✰ het liefst de hele zondag in zijn bed blijft liggen

✰ een perfect summerbody wilt hebben maar te lui is om er aan te werken

I✰ zichzelf heeft voorgenomen om niets te kopen maar vervolgens met tientallen winkeltassen thuis komt

✰ het kledingstuk niet koopt, en hier achteraf super veel spijt van heeft

✰ het kledingstuk wel hebt koopt, en dit vervolgens nooit draagt

✰ standaard 10 minuten te vroeg is op een vergadering of feestje

✰ zijn wekker om 8.00u zet en vervolgens pas om 10.00u opstaat

✰ het liedje despacito al beu is gehoord

✰ het gordijn in het pashokje helemaal wilt toe doen, maar dat lukt nooit 🙄

✰ zijn kamer netjes opruimt, maar het volgende dag toch al opnieuw een stort is

©aluminiumfolie

liefsleen

Hey daar, ik hoop dat jij net even veel hebt genoten van dit artikel dan ik aan het genieten ben in Sorrento aan de Amalfitaanse kust in Italië. Hierdoor heb ik de voorbije dagen wat minder gepost … Sorry daarvoor. De volgende dagen zullen er dan ook minder artikels online komen 😔

Achja, hierna ga ik er weer de volle 100% tegenaan ! Tot dan xx

.

 

2 gedachtes over “Je bent niet de enigste die …

  1. Leuk artikel, ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde voordat het nieuwe artikel online kwam 😌😅 die “weker zetten om 8u en pas opstaan om 10u” ben ik zo hard oepsie … Hahaha

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

