De 10 random weetjes van de week | 1

Het internet wordt elke dag overspoeld met honderden interessante of minder interessante nieuwtjes. Wat ik dan doe, de 10 leukste, opmerkelijkste, grappigste eruit halen en hier samen bundelen. Wil jij meer weten over de Pizzaschoen, de nieuwe “dress” en het (hopelijk) nieuwe koppel van de filmwereld ? Lees vlug verder.

❀ Als modemerken samen werken komen daar soms rare eindresultaten uit. Dat kan het schoenenmerk Adidas ook bevestigen, zij hebben voor het eerst de pizzaschoen gelanceerd

❀ Deze is voor alle Harry Potter fans :  Het Australische merk BlackMilkoor heeft namelijk een nieuwe collectie uitgebracht geïnspireerd op de wereld van HP ⚡

❀ Häagen-Dasz brengt 5 nieuwe ijssmaken op de markt, inclusief de nodige alcohol

❀ Vans gaat de razend populaire sneaker : Old skool Vans een nieuwe look geven. Ze zien er iets meer sportief en comfortabeler uit. Ze gaan €110 kosten.

❀ Op instagram is er een nieuwe hype opgedoken : de warme donuts met een koude ijs-vulling. Spijtig genoeg zijn ze momenteel enkel beschikbaar in LA :((

Collage 2017-07-25 10_54_35

❀ MS paint (je kent het wel dat ene dat je altijd speelde op de computer wanneer je je verveelde :)) gaat hoogstwaarschijnlijk verdwijnen :(( Rest in Peace

❀ Op Kickstarter is overlaatst het nieuwste gadget verschenen, de Amabrush. Ben jij het ook beu om elke avond en ochtend 2 minuten te verspillen door je tanden te poetsen ? Wel dan heb ik het beste nieuwe gadget voor jou, de Amabrush dit is een ‘revolutionaire nieuwe tandenborstel dat je tanden automatisch poetst in 10 seconden’

❀ Na de wereldberoemde “dress” ontstaan er zo nu en dan discussies over de kleuren van kledij. Ook dit keer is er weer een discussie ontstaan, over de nieuwste outfit van het sportmerk Nike. Welke kleur zie jij ? Blauw en Grijs of Roos en Wit ? (Ik zie echt wel een Grijs topje met het Blauwe logo, helaas bedriegen mijn ogen mij en zijn dit niet de echte kleuren…)

❀ Kylie en Kendall Jenner hebben opnieuw van zich laten horen. De zusjes hebben de handen weer in elkaar geslagen en hebben een nieuwe swimwear collectie ontworpen. Hij geeft me spontaan zin om in het water te duiken, spijtig genoeg hangt er wel een duur prijskaartje aan vast…

❀ Om af te sluiten een nieuwtje voor alle Riverdale fans. Bughead, het fictieve koppel gevormd door Jughead en Betty blijkt in het echt ook te bestaan :)) Jeej.


Wat vonden jullie van de Random weetjes van deze week ? Welke kleur zien jullie bij de nieuwe Nike outfit ? Laat het snel weten xxliefsleen

 

11 gedachtes over “De 10 random weetjes van de week | 1

  1. Leuk concept ! Ik zie ook overduidelijk grijs en blauw, heel raar om te denken dat dit eigenlijk niet klopt. En die pizzaschoen vind ik z-a-L-i-g maar zelf zou ik het toch niet kopen 😅

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk al die weetjes, ik vind het wel spijtig dat de old skool vans een nieuwe look krijgt. Ze gaan ku te hard op sportschoenen lijken (zo’n beetje een Nike model …) dat vind ik wel spijtig. Achja. Wel leuk om te leren xoxo

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

