Inspiration : streepjes

Hallo daar, ik ben terug thuis, mijn vakantie in het zonnige Kroatië en Slovenië is voorbij 😕

Maar hé, daar gaat mijn artikel niet over.
Het artikel is een nieuwe inspiratie …
Voor de mensen die niet weten aan wat ze zich mogen verwachten ? Wel een heleboel foto’s (inspiratie dus) over een bepaald onderwerp.

Deze keer heb ik gekozen voor : streepjes, want zoals een van de onderstaande foto’s  zegt : je kunt nooit genoeg streepjes hebben . 😄

Alle foto’s komen van pinterest volg je me nog niet ? (Shame on you 😉) hier is de link naar mijn account . Enjoy xx

inspiratie 6 kopie

Inspiratie 1 kopie

inspiratie 4 kopieIMG_0009

inspiratie 2 kopie

IMG_0010

inspiratie 5 kopieinspiratie 7 kopieinspiratie3 kopie

Zo dat was het dan weer voor deze maand .
Welke outfit was jouw favoriet ? Laat het gerust weten !

liefsleen

Mijn vorige inspiratie gemist ? Klik vlug hier. 

15 gedachtes over “Inspiration : streepjes

    • Voor mij zijn streepjes streepjes, als ze op een badpak zitten, op je broek of op je t-shirtje, ik vind het allemaal even leuk ! Ik ben een echt streepjes persoon 😊 Maar ik snap dat sommige mensen, zoals jij er nog al snel genoeg van krijgen. Achja ieders zijn eigen smaak zeker ? 💕

      Like

Geef een reactie

