13 Reasons Why 2

Ken je het, dat gevoel waarvan je wilt dat het nooit stopt ? Wel dat gevoel kreeg ik elke keer als ik thirteen reasons why keek. 

Jup, ik zit nog altijd in Kroatie of Slovenië 😄 Maar niet getreurd want hier is weer een super vet artikel :

13 Reasons Why was een razend populaire serie op netflix. Vooral bij jongeren.
De serie gaat over het verhaal van  Hannah Baker, een meisje dat zelfmoord heeft gepleegd. Dit heeft ze niet zo maar gedaan, er zijn 13 redenen die haar overtuigden. Elke aflevering hoor je 1 reden.

Zelf had ik de serie bij de “aanbevolen films van de week” zien staan, maar ik had mezelf voorgenomen om eerst mijn andere series uit te kijken voor ik een nieuwe begon. Dus ik had de serie gewoon toegevoegd aan mijn lijst, meer niet.

Totdat die ene dag iedereen op school over die serie begon en ik mijn nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen. Daar zat ik dan, in de zetel mijn 4de serie te kijken. Maar ik moest iedereen in school toch wel gelijk geven, hij is zo verslavend (alhoewel PLL is verslavender 😏).

In het begin vond ik het echt een super leuke serie, maar tegen het einde vond ik het een beetje afgezaagd te worden. Niet dat het een slechte serie was maar door al de heisa rond de serie had ik te hoge verwachtingen opgebouwd.

Seizoen 2

En nu komt er van deze serie dus een tweede seizoen !! Ook al vond ik het soms wat eentonig, ik kijk er toch naar uit om seizoen 2 te kunnen zien.

Het 2de seizoen zal geen gebruik meer maken van tapes, zoals in seizoen 1. Maar er zal wel telkens een voice-over plaatsvinden, al zal dat niet Hannah zijn …


Keek (of kijk) jij deze serie ? Zo ja laat weten wat je ervan vind !

Hopelijk vonden jullie het een beetje interessant om te lezen.

liefsleen

3 gedachtes over “13 Reasons Why 2

Geef een reactie

